دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار فارسی بیدار برای استفاده از زمان هایی است که دسترسی به سیستم خود ندارید یا زمان هایی که پشت سیستم نیستید و می خواهید سر ساعت معینی سیستم شما شروع به کار و سر ساعت خواصی خاموش باشد. از طریق این نرم افزار می توانید به منظور انجام عمليات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازي مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمايشگر، اجراي برنامه و ريبوت کردن مودم ADSL در زمان يا دوره زماني خاص استفاده کنید .



ادامه مطلب

دانلود برنامه از آپلود کده

 

دانلود برنامه از پرشین گیگ

 

 

 با نرم افزار SepehrMax که بر پایه سبک بودن و در عین حال قدرتمندی ساخته شده، توانایی انجام تمام کارهایتان را خواهید داشت. این برنامه بهترین و پر امکانات ترین نرم افزار ایرانی میباشد که با محیط فارسی و امکانات پیشرفته خود، نیاز کاربران را برآورده میکند.
از امکانات نرم افزار SepehrMax (سپهرمکس) میتوان به مواردی همچون نمایش تاریخ شمسی، نمایش سخن بزرگان، محاسبه عبارات ریاضی، انجام دستورات، آلارم، تقویم شمسی، میلادی و قمری، پیام های یاد آور، دفتر تلفن، زمان سنج، لیست کار ها، ساخت اسلایدشو، نمایش وضعیت و مشخصات سیستم، تغییر سایز تصاویر، تغییر نام گروهی فایلها، تبدیل فرمت تصاویر، عکسبرداری از صفحه، ابزار های آنلاین، بازی پازل، مارپیچ، سودوکو، ایکس او، مین روب، فکر و بکر، بازی ریاضی، توپ های رنگی و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب

دانلود نرم افزار از آپلود کده

 

دانلود نرم افزار از پرشین گیگ

 

 

نرم افزار SaiedSoft MakBit Virtual CD/DVD 1.9.2 یک شبیه ساز کارآمد برای انواع ایمیج هایی است که از لوح های فشرده یعنی سی دی ها و دی وی دی ها گرفته شده است. با استفاده از این ابزار می توان همزمان 20 درایو مجازی ایجاد کرد و با استفاده از همان 20 درایو مجازی ، به صورت همزمان ایمیج ها را هم بارگزاری کرد امری که به صورت فیزیکی تقریبا بسیار سخت و دشوار و البته هزینه بر است. یکی دیگر از مزایای استفاده از این ابزار کم حجم و فوق العاده سبک قابلیت دسترسی از طریق شبکه هاست ؛ یعنی می توان درایو مجازی را در محیط شبکه میان سیستم های موجود به اشتراک گذاشت. سازگاری با فرمت های رایج برای ایمیج ها هم از جمله قابلیت های مهم و کلیدی است که در SaiedSoft MakBit Virtual CD/DVD به چشم می خورد. سرعت بسیار بالاتر نسبت به حالت اجرای لوح های فشرده به صورت فیزیکی هم از نکاتی است که کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای خواهند داشت.

برخی ویژگی های SaiedSoft MakBit Virtual CD/DVD :

  • سازگاری با انواع Image  فایل ها نظیر VCD ، ISO ، UDF ، MDF و NRG
  • امکان ساخت 20 درایو مجازی همزمان
  • سرعت بسیار بالا در اجرای ایمیج ها
  • امکان به اشتراک گذاری درایو مجازی در محیط شبکه
  • امکان اجرای انواع ایمیج ها نظیر بازی ها ، فایل های سیستمی ، ویندوز ها ، نرم افزارها و ...
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
  • و ..


ادامه مطلب

دانلود نرم افزار از آپلود کده

 

دانلود نرم افزار از پیکو فایل

 

 

SaiedSoft Repair Hidden Files نرم افزاری برای حل مشکل مخفی شدن فایل ها و فولدر ها که در اثر ویروسی شدن هیدن سیستمی شدند

کار کردن با این نرم افزار بسیار آسون هست کافیست برنامه را اجرا کرده

و دکمه اینتر را بزنید نرم افزار بصورت اتوماتیک مشکلات فولدر ها وفایل ها را برطرف میکند



ادامه مطلب

دانلود نرم افزار از آپلود کده

 

دانلود نرم افزار از پرشین گیگ

 


رادیو اینترنتی پرسپولیس نسخه 1.0 اولین رادیو اینترنتی وابسته به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس میباشد که تمامی اخبار و حوادث این باشگاه پرطرفدار را بصورت آنلاین برای طرفداران قرار داده است.
این رادیو ابتدا برنامه های خود را بصورت هفتگی و در قالب یک برنامه حدودا" سی دقیقه ای آغاز خواهد کرد.
این نرم افزار با قابلیت پخش با 3 کیفیت طراحی شده به گونه ای که شما میتوانید حتی با سرعت کم اینترنت نیز از آن استفاده کنید.
از امکانات قابل توجه این نرم افزار میتوان به امکان دانلود هر شماره از رادیو اشاره کرد که البته سرعت بالا در دانلود با بهره گیری از تکنولوژی جدید هم از مزیت های این نرم افزار هست.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار مشاعره حاوی مجموعه ای از اشعار اكثرا دوبیتی است كه به ترتیب حروف الفبا مرتب و دسته بندی شده اند، به این ترتیب كه شما با انتخاب هر یك از حروف الفبا از فهرست كتاب می توانید به مجموعه ای از اشعار كه با آن حرف آغاز می شوند دسترسی پیدا كنید.
نسخه جدید نرم افزار مشاعره شامل 3576 شعر است كه هر كدام از شعرهای موجود در نرم افزار شامل چند بیت هستند. 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Shadow Sub 4 Final نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب و همچنین بسیار قدرتمند برای ساخت و ویرایش فایل های زیرنویس می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید بیش از 100 نوع فرمت رایج زیرنویس را ویرایش کرده و یا دوباره بسازید، این نرم افزار دارای 2 زبان فارسی و انگلیسی میباشد و برای مترجمین فیلم و سریال داخل ایران طراحی گردیده است.نرم افزار همچنین قابلیت ترجمه زیرنویس را با استفاده از 3 موتور قدرتمند ترجمه مانند گوگل و ماکروسافت را دارا میباشد.

این برنامه که به فارسی سایه زیرنویس خوانده میشود توسط مهدی حسینی در طول 1.5 سال ساخته شده است.برنامه کاملا رایگان بوده و دارای محیط کاربر پسند نیز میباشد.


ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

تبدیل تاریخ و استفاده آن در کار های روزمره ی ما تا حدی رسیده است که نیاز به یک نرم افزار برای ایجاد این تبدیلات احساس می شود. نرم افزار TarikhDaar 1.1 ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن میتوانید انواع تاریخ های شمسی، میلادی و قمری را به یکدیگر تبدیل کنید .

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار SaiedSoft ShutDown System این امکان را به شمان می دهد که شما با دادن ساعت یا دقیقه یا ثانیه سیستم خود را خاموش نمایید



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

قابلیت های نرم افزار آل نیوز :

  • دریافت جدید ترین خبر های فارسی از سایت های معتبر مانند : فارس نیوز  و تی نیوز و...
  • بررسی برای نسخه جدید نرم افزار
  • ارسال نظر یا پیام برای برنامه نویس
  • دارای پوسته برای زیبایی محیط نرم افزار
  • پخش موسیقی ملایم در محیط نرم افزار
  • نمایش قیمت طلا و سکه
  • نمایش قیمت اتومبیل


ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

نرم‌افزار Raya Jadval شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

ویژگی‌ های کلیدی:

- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی

- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا

- امکان ساختن جدول های جدید

- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها

- قابلیت راهنمای حل جدول

- و

ویژگی هایی که در این نسخه به جدول افزوده شده است :

- افزوده شدن جدول‌های جدید 

- رفع خطای Error 50002

- سازگاری با ویندوز ۸

- چند تغییر دیگر در برنامه



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار فارسی اسم نما یک نرم افزار جامع از اسامی ایرانی و غیر ایرانی رایج در نامگذاری های اقلیتهای مختلف کشورمان است که شامل بیش از ۵۰۰۰ اسم به همراه معنی - جنسیت و منشاء هر کدام از اسامی به طور اجمالی می باشد .



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

ازدواج، یعنی برداشتن باری که برای آن به نیروی دو نفر نیاز است. یعنی همبستگی با یک نفر دیگر برای آن که تمام کارهایی که قبلا انجام می دادید، بهتر و کامل تر انجام دهید. یعنی تکمیل پازل نیمه کاره ای که فقط با حضور یک همراه و همسر کامل می شود. انگیزه ازدواج هر چیزی به جز این تعالی و رشد و همسویی باشد، شما را سرخورده و ناامید می کند و ممکن است زندگی مشترکتان را در معرض از هم پاشیدگی قرار دهد. نرم افزار مشاوره ازدواج به زبان فارسی منتشر شده است و برای تمامی اقشار و تمامی سنین مناسب می باشد.  نرم افزار مشاوره ازدواج  با بررسی سؤالات غالب مردم در جامعه اسلامی کشورمان تهیه شده است تا با پاسخ به آنها به نوعی مشکلات آنها را به نحوی حل نماید



ادامه مطلب

نرم افزار آیین نامه رانندگی برای تست زنی

و مطالعه که کار با این نرم افزار بسیار آسان است

دانلود نرم افزار

 



ادامه مطلب

اینم نرم افزار استخاره با قرآن که از سایت میهن دانلود

 گرفتم و براتون تو وبم قرار دادم

 

دانلود نرم افزار

 



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد